Lucie OPAVOVÁ
Bachelor's thesis
Mobilní aplikace vybraného podniku
Mobile application of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mobilní aplikací vybrané společnosti z oblasti fashion retailu. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů mobilního marketingu, kde jsou přiblíženy pojmy mobilní aplikace, mobilní zařízení a mobilní platby. Dále je zde popsán pojem digitální generace spotřebitelů, kde jsou definovány generace Y a Z. V úvodu praktické části je charakterizována vybraná společnost s mobilní …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the mobile application of a selected fashion retail company. The theoretical pat is aimed at defining the concepts of mobile marketing, where the concepts of mobile apps, mobile devices and mobile payments are approximated. It also describes the digital generation of consumers, where generations Y and Z are defined. In the introduction of the practical part, the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Holubová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OPAVOVÁ, Lucie. Mobilní aplikace vybraného podniku. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev