Politický marketing a slovenské politické strany (Predčasné parlamentné voľby v roku 2012) – Lívia Zubová
Lívia Zubová
Bakalářská práce
Politický marketing a slovenské politické strany (Predčasné parlamentné voľby v roku 2012)
Politický marketing a slovenské politické strany (Předčasné parlamentní volby v roce 2012)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím na Slovensku v období před předčasnými volbami do Národní rady Slovenské republiky v roce 2012. Po úvodní charakteristice tohoto pojmu a objasnení politické situace v předvolebním období práce následně analyzuje jednotlivé volební kampaně vybraných politických stran. Cílem analýzy je zjistiť, zda a do jaké míry strany splňují podmínky …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the political marketing and its use in Slovakia during the period before the early elections to the National Council of the Slovak Republic in 2012. The initial characterization of the term and clarifying the political situation before the elections is followed by analysis of the selected electoral campaigns of the political parties. The aim of the analysis is to determine …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá politickým marketingom a jeho využitím na Slovensku v období pred predčasnými voľbami do Národnej rady Slovenskej republiky v roku 2012. Po úvodnej charakteristike tohto pojmu a objasnení politickej situácie v predvolebnom období práca následne analyzuje jednotlivé volebné kampane vybraných politických strán. Cieľom analýzy je zistiť, či a do akej miery strany spĺňajú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31219
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Radovan Slobodník
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31219
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
Iveta Frízlová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
Monika Dudášová -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Marketing for Nonprofit Organisations and methodological guide for them
Michael Robert Maria Münch -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol