Bc. Kateřina Maťhová

Bakalářská práce

Analýza marketingu města Bechyně

Anotace:
Práce je založena na analýze stávajícího marketingu města Bechyně, používaný marketingový mix je podrobně rozebrán a v návaznosti na něj jsou analyzovány názory obyvatel na služby poskytované městem a na některé prvky marketingového mixu. Řešení problematiky je podpořeno marketingovým výzkumem, jehož součástí je dotazníkové šetření. Celý výzkum je aplikován pouze na město Bechyni, respondenti jsou …více
Abstract:
The thesis is based on an analysis of the current state of marketing, which is applied on the town of Bechyně; marketing mix, that is used there, is discussed closely in conjunction with the analysis of the inhabitants’ opinions on the services provided by the town and on some chosen elements of the marketing mix. The solving of a defined dilemma is supported by marketing research, which includes a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku