Formování klavírní výuky v Brně 19. století - pedagogové a hudební školy – Bc. Martina Šimsová, DiS.
Bc. Martina Šimsová, DiS.
Diplomová práce
Formování klavírní výuky v Brně 19. století - pedagogové a hudební školy
Formation of piano teaching in Brno in the 19th century - Teachers and Music Schools
Anotace:
Cílem diplomové magisterské práce je poznat české i německé učitele klavíru a hudební školy, které umožňovaly studium klavírní hry v Brně v průběhu 19. století. Tato problematika, zejména období první poloviny 19. století, nepředstavovala v minulosti velký badatelský zájem. Práce se dále zaměří na brněnské klavírní umělce z téže doby, s jejichž činností se často pojila také pedagogická práce. V neposlední …víceAbstract:
The aim of this thesis is to bring into light both Czech and German piano teachers and music schools offering piano education in the city of Brno in 19th century. This matter, especially the period of the first half of the century, has been the interest of almost no research so far. This paper also reveals the then piano players and other Brno musicians, because, very often, they taught as well. Last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y3pw0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vladimír Maňas, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Hamilton the Musical and Its Historical Accuracy
Sabina PAVLÍKOVÁ -
Pedagogicko-umělecká práce učitelů klavírní hry na ZUŠ v ostravském regionu
Monika GATTNAROVÁ -
Vocabulary in CLIL Piano Lessons: a Case Study
Anežka Bartoňková -
Klavírní výuka dospělých začátečníků
Jana Zlomková -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová