Bc. Cyril Komárek

Bakalářská práce

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném subjektu

Application of marketing mix tools in a selected subject
Anotace:
Cílem bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingového mixu ve vybraném subjektu, kterým je společnost DOBEGOLF s.r.o. Na základě analýzy jsou navržena doporučení na zlepšení marketingové komunikace daného subjektu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část bakalářské práce se zabývá teoreticko-metodologickou problematikou a druhá část se zabývá aplikací metod na daný subjekt. V …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the aplication of marketing mix tools on the DOBEGOLF s.r.o. On the analysis based we are recommending some suggestions for the subject. The bachelor thesis is divided to two pieces. The first part of bachelor thesis is dealing with theoretical-methodological and the second one is application part. The theoretical-methodological section contains a description of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích