Využití sociálních médií pro osobní branding – Bc. Anna Sviridova
Bc. Anna Sviridova
Bachelor's thesis
Využití sociálních médií pro osobní branding
The Use of Social Media for Personal Branding
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií pro osobní branding. Zkoumá, zda je každý uživatel sociálních sítí vlastníkem osobního brandu. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy týkající se osobní značky a jejích prvků. Dále jsou řešeny pojmy jako sociální média a sociální sítě, pojednává se o typech internetových platforem a možnostech rozvoje osobní značky na nich. V praktické části …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of social media for personal branding. It examines whether each user of social networks is the owner of a personal brand. The theoretical part explains the basic concepts related to the personal branding and its elements. Furthermore, concepts such as social media and social networks are addressed, the types of internet platforms and the possibilities of developing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7snv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Strategie v budování osobního brandu
Jan Prošek -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj