Usage of Social Network Platforms for Business Support in the Field of Car Repair Services – Mykhailo Mischaniuk
Mykhailo Mischaniuk
Diplomová práce
Usage of Social Network Platforms for Business Support in the Field of Car Repair Services
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v autoservisech
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku používání sociálních sítí v oblasti autoservisu. Hlavním cílem je strukturovaným způsobem poskytnout doporučení pro byznys jak lépe využít tyto sítě pro dosažení lepší konkurenceschopnosti. Tato práce je rozdělená do tří částí. První, teoretická část, dává základní popis těchto sítí a jejich statistiky. Tato část také pokrývá základní nástroje, které můžeme použít …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the problem of using social networks in the field of car repair services. The primary aim is to provide the recommendations for businesses in a structured way on how to better utilize these networks to get better competitiveness. This work is divided into three parts. The first theoretical part deals with basic description of networks and their statistics. This part also …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53089
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2017
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Libor Gála
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Role online komunikačních nástrojů a sociálních sítí ve vztahové údržbě vztahů na dálku
Jana Fuhrmannová -
Eliminace vlivu sociálních zařízení železničních kolejových vozidel na životní prostředí
Tereza Židková -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova