Bc. Veronika Petrusová

Bachelor's thesis

Teaching Present Perfect to Lower Secondary School Students

Abstract:
The work deals with textbook evaluation in terms of present perfect. The theoretical part of the thesis focuses on providing the background information for stating the criteria and questions which the practical part is based on. The outcome of the whole thesis is an analysis of textbooks and workbooks used for teaching present perfect at lower secondary school.
Abstract:
Práce je zaměřena na hodnocení učebnic v rámci předpřítomného času. Hlavním cílem teoretické části je poskytnutí podkladů, na základě kterých jsou stanovena kritéria a otázky, jež jsou východiskem pro praktickou část celé práce. Výsledkem bakalářské práce je analýza učebnic a pracovních sešitů, které jsou používány k výuce předpřítomného času na 2. stupni základních škol.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2013
  • Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Petrusová, Veronika. Teaching Present Perfect to Lower Secondary School Students. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická