Bc. Veronika Petrusová

Bachelor's thesis

Teaching Present Perfect to Lower Secondary School Students

Abstract:
The work deals with textbook evaluation in terms of present perfect. The theoretical part of the thesis focuses on providing the background information for stating the criteria and questions which the practical part is based on. The outcome of the whole thesis is an analysis of textbooks and workbooks used for teaching present perfect at lower secondary school.
Abstract:
Práce je zaměřena na hodnocení učebnic v rámci předpřítomného času. Hlavním cílem teoretické části je poskytnutí podkladů, na základě kterých jsou stanovena kritéria a otázky, jež jsou východiskem pro praktickou část celé práce. Výsledkem bakalářské práce je analýza učebnic a pracovních sešitů, které jsou používány k výuce předpřítomného času na 2. stupni základních škol.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
  • Vedúci: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Petrusová, Veronika. Teaching Present Perfect to Lower Secondary School Students. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická