Teaching Present Perfect to Lower Secondary School Students – Bc. Veronika Petrusová
Bc. Veronika Petrusová
Bakalářská práce
Teaching Present Perfect to Lower Secondary School Students
Abstract:
The work deals with textbook evaluation in terms of present perfect. The theoretical part of the thesis focuses on providing the background information for stating the criteria and questions which the practical part is based on. The outcome of the whole thesis is an analysis of textbooks and workbooks used for teaching present perfect at lower secondary school.Abstract:
Práce je zaměřena na hodnocení učebnic v rámci předpřítomného času. Hlavním cílem teoretické části je poskytnutí podkladů, na základě kterých jsou stanovena kritéria a otázky, jež jsou východiskem pro praktickou část celé práce. Výsledkem bakalářské práce je analýza učebnic a pracovních sešitů, které jsou používány k výuce předpřítomného času na 2. stupni základních škol.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petrusová, Veronika. Teaching Present Perfect to Lower Secondary School Students. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Doplňkové materiály pro dospělé studenty angličtiny pro prezentaci a procvičení předpřítomného času na úrovni B1 a B2 podle ERR.
Simona Dimitrovová -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Etická výchova v Německu Učebnice Ethikunterricht – podněty pro české učitele
Petr Čollák -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková -
Nejpoužívanější učebnice AJ pro 5. ročník pohledem učitelů
Pavlína Pěkná -
Rakouské učebnice matematiky pro vyšší gymnázia
Lucie Vytlačilová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun