Marketingová strategie budování hodnoty značky – Bc. Soňa Lavičková
Bc. Soňa Lavičková
Master's thesis
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Brand equity building marketing strategy
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřena na marketingovou strategii budování hodnoty značky. Práce se zabývala analýzou tohoto subjektu s cílem navrhnout doporučení pro jeho další rozvoj. V teoretické části práce byly popsané základní pojmy týkající se marketingu, brandingu a budování hodnoty značky. Praktická část práce byla složena ze dvou základních částí. První částí byla SWOT analýza, která byla provedena …moreAbstract:
The diploma thesis was focused on the marketing strategy of building brand value. The work dealt with the analysis of this entity with the aim of proposing recommendations for its further development. In the theoretical part of the thesis, the basic terms related to marketing, branding and building brand value were described. The practical part of the work consisted of two basic parts. The first part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/nvohd/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Prevence syndromu vyhoření učitelů MŠ pomocí SWOT analýzy a supervize
Lucie Knotková -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
Analýza profilu zákazníků on-line platformy se second-hand oblečením
Ivana Rečková -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková