Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů – Ing. Iva Polišenská
Ing. Iva Polišenská
absolventská práce studenta CŽV
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Didactic principles of teaching creation using digital tools
Anotace:
Závěrečná práce se na teoretické úrovni zabývá Instructional designem (ID), neboli návrhem a tvorbou výuky s využitím digitálních technologií. Detailně rozebírá konstruk-tivistický model ID podle Jonassena a zaměřuje se na praktické využití nástrojů digitál-ních technologií v rámci tohoto modelu, konkrétně na asistivní technologie, hry a gami-fikace. Na základě didaktické rozvahy je naplánována e-learningová …víceAbstract:
The final thesis deals at the theoretical level with Instructional Design (ID), or the de-sign and creation of instruction using digital technologies. It discusses in detail the con-structivist model of ID according to Jonassen and focuses on the practical use of digital technology tools within this model, particularly assistive technologies, games and gamification. Based on the didactic reflection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Hana Staudková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLIŠENSKÁ, Iva. \textit{Didaktické principy tvorby výuky s~využitím digitálních nástrojů}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/u1bgbs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Automatization and Personalization of Assistive Technology Processes for Users with Dyslexia
Tereza Pařilová -
Asistivní technologie a osoby s tělesným postižením
Anna HANÁKOVÁ -
Asistivní technologie a osoby s tělesným postižením
Anna HANÁKOVÁ -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová