Ing. Miluše Drozdová

Bakalářská práce

Informační systémy pro podporu řízení vztahů se zákazníky

Information systems for customer relationship management
Anotace:
Téma mé bakalářské práce "Informační systémy pro podporu řízení vztahů se zákazníky" je v dnešní době velmi aktuální a neustále se rozvíjí. V první části teoretické kapitoly se věnuji řízení vztahů se zákazníky, síle a hodnotě vztahu se zákazníky a jejich integraci. Zmiňuji se také o řízení vztahů se zákazníky v zákaznicky orientované organizaci. V druhé části teoretické kapitoly se zabývám Informačními …více
Abstract:
Subject of my thesis is „Information systems for support of customer´s relationship management“ which is very actual and continually developed today. The first theoretical chapter is dedicated to customer´s relationship management, power and value of customer´s relationship and their integration. I also mention the customer´s relationship management in the customer oriented organisation. In the second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Viktor Hrdina, MBA
  • Oponent: Ing. Petr Varinský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní