Možnosti edukace žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Ilona Švandová
Bc. Ilona Švandová
Bachelor's thesis
Možnosti edukace žáků s lehkým mentálním postižením
Possibilities of Education of Pupils with Mild Mental Disability
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá edukací žáků s lehkým mentálním postižením. Práce je rozdělena do tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretickým základem a podkladem pro výzkumnou část, která je ve třetí kapitole práce. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu mentálního postižení, jeho specifiky, etiologií a klasifikací. Dále rozebírá legislativní zakotvení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the education of pupils with mild mental disability. The work is divided into three chapters. The first two chapters create a theoretical base and a ground for the research, which is in the third chapter. The theoretical part deals with the concept of mental disability, its specific, etiology and classification. Subsequently it analyses the legislative framework of education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ngvlk/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA