Metakognice a kritické myšlení vysokoškolských studentů – Klára ČERMÁKOVÁ
Klára ČERMÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Metakognice a kritické myšlení vysokoškolských studentů
Metacognition and critical thinking of university students
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem metakognice a kritického myšlení. V teoretické části byly vymezeny základní koncepty a pojmy, na které následně navazovala výzkumná část práce. Popsána byla metakognice, její vymezení, rozdělení, historie a novější pojetí. Následně bylo popsáno i kritické myšlení a to, jak jsou metakognice a kritické myšlení důležité při učení. Pak zde byly prezentovány empirické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the relationship between metacognition and critical thinking. In the theoretical part, the basic concepts and notions were defined, which were then followed by the research part of the thesis. Metacognition, its definition, distribution, history and more recent concepts were described. Subsequently, critical thinking and how metacognition and critical thinking are important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERMÁKOVÁ, Klára. Metakognice a kritické myšlení vysokoškolských studentů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Absolventi střední pedagogické školy a gymnázia jako studenti pedagogických oborů na univerzitě
Adéla Zajíčková -
Vysokoškolští studenti s ADHD: wellbeing, copingové strategie a studijní úspěšnost
Hana Vycudilíková -
Proč vysokoškolští studenti pracují při škole?
Patrik Budkovský -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů
Kateřina Machynková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika strategií učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků 6. třídy základní školy
Renata Večerková -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná