Metakognice a kritické myšlení vysokoškolských studentů – Klára ČERMÁKOVÁ
Klára ČERMÁKOVÁ
Bakalářská práce
Metakognice a kritické myšlení vysokoškolských studentů
Metacognition and critical thinking of university students
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem metakognice a kritického myšlení. V teoretické části byly vymezeny základní koncepty a pojmy, na které následně navazovala výzkumná část práce. Popsána byla metakognice, její vymezení, rozdělení, historie a novější pojetí. Následně bylo popsáno i kritické myšlení a to, jak jsou metakognice a kritické myšlení důležité při učení. Pak zde byly prezentovány empirické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the relationship between metacognition and critical thinking. In the theoretical part, the basic concepts and notions were defined, which were then followed by the research part of the thesis. Metacognition, its definition, distribution, history and more recent concepts were described. Subsequently, critical thinking and how metacognition and critical thinking are important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERMÁKOVÁ, Klára. Metakognice a kritické myšlení vysokoškolských studentů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Absolventi střední pedagogické školy a gymnázia jako studenti pedagogických oborů na univerzitě
Adéla Zajíčková -
Vysokoškolští studenti s ADHD: wellbeing, copingové strategie a studijní úspěšnost
Hana Vycudilíková -
Proč vysokoškolští studenti pracují při škole?
Patrik Budkovský -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů
Kateřina Machynková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika strategií učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků 6. třídy základní školy
Renata Večerková -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná