Marketingová strategie Izonex Group s.r.o. – Bc. Roman Petruška
Bc. Roman Petruška
Diplomová práce
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Marketing strategy of Izonex Group s.r.o.
Anotace:
Cílem práce je vytvoření marketingové strategie Izonex Group s.r.o. a následné doporučení pro zlepšení pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů marketingu, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, tvorby marketingové strategie. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti, analýzy, které vykreslují současnou situaci podniku. V práci je zkoumáno vnější prostředí díky …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for Izonex Group s.r.o. and subsequent recommendations for improving the market position. The theoretical part is focused on defining the concepts of marketing, analysis of external and internal environment, creating a marketing strategy. The practical part contains an introduction of the selected company, analyzes that show the current situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/a9pfu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková