Tvorba typografického manuálu konkrétní značky – Soňa Smejkalová, DiS.
Soňa Smejkalová, DiS.
Bakalářská práce
Tvorba typografického manuálu konkrétní značky
Specific brand typographic manual
Anotace:
SMEJKALOVÁ, Soňa. Tvorba typografického manuálu konkrétní značky. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 64 stran. Bakalářská práce s názvem Tvorba typografického manuálu konkrétní značky se zabývá jednotným vizuálním stylem a prvky, které s vizuálním stylem souvisí. Tato práce si klade za cíl vytvoření jednotného vizuálního stylu konkrétní značky pro potencionálního zájemce o převzetí …víceAbstract:
Bachelor thesis titled Typographic manual deals with specific brands unified visual style and elements that relate to the visual style. This work aims to create a unique visual style of a particular brand for a potential candidate to take charge of the whole concept. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with how the organization should communicate within themselves and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMEJKALOVÁ, Soňa. \textit{Tvorba typografického manuálu konkrétní značky}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u2kht0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla -
Proměna corporate identity a značky Kofola
Monika VOSTATKOVÁ