Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách – Radek Štekl
Radek Štekl
Bakalářská práce
Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách
Brandmarks and Brands in Industrial Companies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat obchodní značky, loga a účel jejich zavádění, zaměřit se na možnosti ochrany značky a nakonec zhodnotit užití obchodních značek v praxi průmyslových firem. V první části práce je věnována pozornost popisu značky, jejím řízení, účelem proč zavádíme značku a následným budováním a oceňováním značky. Druhá část práce je zaměřena na ochranu značky. Třetí část se zaobírá …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define trademarks, logos and purpose of their introduction, focus on brand protection options, and finally evaluate the use of trademarks in the practice of industrial companies. The first part is given to attention description of the brand, its management, the purpose of why we are introducing the brand and then building and brand valuation. The second part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101146
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: Martin Koudela
- Oponent: Kateřina Kudělková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEKL, Radek. \textit{Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u2oonw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Specific requirements for the skills of a quality department worker in business practice-need analysis for the 21st century
Ivan Popov -
Význam a role loga v marketingové komunikaci
Weisová Weisová -
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
Svetlana Farkašová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Analýza a návrh marketingové a komunikační strategie značky Peugeot
Michaela Malá -
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Šárka Zapletalová -
Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků
Hai Yen Luong -
Změna personální strategie v důsledku pandemie COVID-19 a její přínosy pro efektivní řízení v praxi podniku
Radka Mrňáková