Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o – Lukáš Hrabovský
Lukáš Hrabovský
Master's thesis
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o
Analysis and design of marketing strategy of CZ TOP TRADE Ltd.
Abstract:
Jak plyne z názvu, diplomová práce Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o. se zabývá nastavením správné marketingové strategie podniku působícího na trhu B2B ve strojírenském odvětví. Pro zjištění vazeb působících na tomto trhu jsem využil analýzu makrookolí v podobě PEST analýzy, mikrookolí pomocí Porterova modelu 5 sil, výstupy analýz jsem spojil ve SWOT analýzy a pomocí …moreAbstract:
As it follows from the title, the thesis Analysis and design of the marketing strategy of CZ TOP TRADE Ltd. is concerned with setting the right marketing strategy for an enterprise operating on the B2B market in the engineering sector. In order to find out the links on this market, I used external analysis in the form of PEST analysis, internal analysis with Porter's Five Forces, then I combined the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75492
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2019
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Jana Müllerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi