Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o – Lukáš Hrabovský
Lukáš Hrabovský
Diplomová práce
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o
Analysis and design of marketing strategy of CZ TOP TRADE Ltd.
Anotace:
Jak plyne z názvu, diplomová práce Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o. se zabývá nastavením správné marketingové strategie podniku působícího na trhu B2B ve strojírenském odvětví. Pro zjištění vazeb působících na tomto trhu jsem využil analýzu makrookolí v podobě PEST analýzy, mikrookolí pomocí Porterova modelu 5 sil, výstupy analýz jsem spojil ve SWOT analýzy a pomocí …víceAbstract:
As it follows from the title, the thesis Analysis and design of the marketing strategy of CZ TOP TRADE Ltd. is concerned with setting the right marketing strategy for an enterprise operating on the B2B market in the engineering sector. In order to find out the links on this market, I used external analysis in the form of PEST analysis, internal analysis with Porter's Five Forces, then I combined the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Jana Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi