Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě – Nadiya SYMOVONYK
Nadiya SYMOVONYK
Bachelor's thesis
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
Loyalty systems in food retail
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on loyalty systems in food retail on Czech consumer market. At the times of data driven world, many food retailers implement loyalty systems as support of sales in order to increase their profit. Due to the high returns on the investment, including the data knowledge about the consumer. When taken from the consumers' point of view, they are driven by a favourable deal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYMOVONYK, Nadiya. \textit{Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/u2vym4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYMOVONYK, Nadiya. Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Veronika Janáková -
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Anna Gruberová -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Aktuální vývoj nákupního chování na spotřebitelských trzích
Natalie STAŇKOVÁ -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights