Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě – Nadiya SYMOVONYK
Nadiya SYMOVONYK
Bakalářská práce
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
Loyalty systems in food retail
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on loyalty systems in food retail on Czech consumer market. At the times of data driven world, many food retailers implement loyalty systems as support of sales in order to increase their profit. Due to the high returns on the investment, including the data knowledge about the consumer. When taken from the consumers' point of view, they are driven by a favourable deal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYMOVONYK, Nadiya. Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Veronika Janáková -
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Anna Gruberová -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Aktuální vývoj nákupního chování na spotřebitelských trzích
Natalie STAŇKOVÁ -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva