Eliška Kerhartová

Bachelor's thesis

Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove

Measuring the effectiveness of the Dove company TV ad
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo změřit účinnost televizní reklamy značky Dove z roku 2022. Zajímalo nás, jak velký měla reklama dopad, zda správně zobrazuje brand, potřeby a vyvolává silné emoce. Metodou výzkumu byl kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku dospělé online populace České republiky. Vzorek 1 000 respondentů byl získán metodou CAWI na panelu Trendaro firmy Behavio Labs. Sběr dat probíhal …more
Abstract:
The goal of the bachelor's thesis was to measure the effectiveness of Dove brand television commercial in 2022. We were interested in how much impact the advertisement had, whether the brand and customer needs were displayed correctly and if the commercial evoked strong emotions. The research method was quantitative research on a representative sample of the adult online population of the Czech Republic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2023
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Alžbeta Gburíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88308