Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove – Eliška Kerhartová
Eliška Kerhartová
Bachelor's thesis
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Measuring the effectiveness of the Dove company TV ad
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo změřit účinnost televizní reklamy značky Dove z roku 2022. Zajímalo nás, jak velký měla reklama dopad, zda správně zobrazuje brand, potřeby a vyvolává silné emoce. Metodou výzkumu byl kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku dospělé online populace České republiky. Vzorek 1 000 respondentů byl získán metodou CAWI na panelu Trendaro firmy Behavio Labs. Sběr dat probíhal …moreAbstract:
The goal of the bachelor's thesis was to measure the effectiveness of Dove brand television commercial in 2022. We were interested in how much impact the advertisement had, whether the brand and customer needs were displayed correctly and if the commercial evoked strong emotions. The research method was quantitative research on a representative sample of the adult online population of the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88308
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2023
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Alžbeta Gburíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Effectiveness of online advertising: implications of information overload
Anastasiya Beliakova -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.
Petr BABINEC