Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove – Eliška Kerhartová
Eliška Kerhartová
Bakalářská práce
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Measuring the effectiveness of the Dove company TV ad
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo změřit účinnost televizní reklamy značky Dove z roku 2022. Zajímalo nás, jak velký měla reklama dopad, zda správně zobrazuje brand, potřeby a vyvolává silné emoce. Metodou výzkumu byl kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku dospělé online populace České republiky. Vzorek 1 000 respondentů byl získán metodou CAWI na panelu Trendaro firmy Behavio Labs. Sběr dat probíhal …víceAbstract:
The goal of the bachelor's thesis was to measure the effectiveness of Dove brand television commercial in 2022. We were interested in how much impact the advertisement had, whether the brand and customer needs were displayed correctly and if the commercial evoked strong emotions. The research method was quantitative research on a representative sample of the adult online population of the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.
Petr BABINEC -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková