Petra Hoffmannová

Bachelor's thesis

Využití marketingu v kulturní neziskových organizacích: Art Prometheus, o.s. a Ciant

Application of marketing in nonprofit organizations:ART Prometheus, o. s., CIANT, o. s.
Abstract:
Tato práce porovnává využití marketingu ve vybraných dvou neziskových organizacích pohybujících se v oblasti kulturního managementu a produkce; ART prometheus, o. s. a CIANT, o. s. Z teoretických znalostí týkající se marketingového mixu vychází praktická část, kde jsou tyto poznatky aplikovány na již zmíněných organizacích.
Abstract:
The thesis compares the application of marketing in the two selected nonprofit organizations that are active in the area of cultural management and production; ART Prometheus, o. s., and CIANT, o. s. The practical part comes from theorethical knowledge which is related to marketing mix, and this knowledge is applied to the above mentioned organizations.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2010
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Karla Stojáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22966