Petra Hoffmannová

Bakalářská práce

Využití marketingu v kulturní neziskových organizacích: Art Prometheus, o.s. a Ciant

Application of marketing in nonprofit organizations:ART Prometheus, o. s., CIANT, o. s.
Anotace:
Tato práce porovnává využití marketingu ve vybraných dvou neziskových organizacích pohybujících se v oblasti kulturního managementu a produkce; ART prometheus, o. s. a CIANT, o. s. Z teoretických znalostí týkající se marketingového mixu vychází praktická část, kde jsou tyto poznatky aplikovány na již zmíněných organizacích.
Abstract:
The thesis compares the application of marketing in the two selected nonprofit organizations that are active in the area of cultural management and production; ART Prometheus, o. s., and CIANT, o. s. The practical part comes from theorethical knowledge which is related to marketing mix, and this knowledge is applied to the above mentioned organizations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Karla Stojáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22966