Historický vývoj a postavení vybraného hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR – Tereza Kopecká
Tereza Kopecká
Bakalářská práce
Historický vývoj a postavení vybraného hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na studii hotelu Crowne Plaza Prague. Cílem práce je analyzovat postavení hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR. Teoretická část vymezuje definice jako je trh cestovního ruchu, ubytovací zařízení a jejich standardizace a hotelnictví v ČR. Praktická část zahrnuje popis hotelu a jeho historie. Je představena společnost, která je vlastníkem hotelu a je vysvětleno, jaké má hotel …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on a study of the hotel Crowne Plaza Prague. The aim of the thesis is to analyse the position of the hotel in the tourism market of the Czech Republic. The theoretical part determines definitions of tourism market, accommodation facilities and their standardization and the hotel industry of the Czech Republic. The practical part includes a description of the hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Jarmila Indrová
- Oponent: Tomáš Bakos
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Kritéria výběru ubytovacího zařízení na domácím trhu cestovního ruchu
Pavlína Šišková -
Zhodnotenie vplyvu pandemickej situácie na poskytovanie zdieľaného ubytovania v porovnaní s hromadnými ubytovacími zariadeniami
Veronika Virgovičová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak -
Význam hotelových služeb pro rozvoj cestovního ruchu v regionu Praha
Nikola Čížková -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald