Rozvoj komunikačních kompetencí u bilingválně vzdělávaného chlapce s autismem – Bc. Hana Fukalová
Bc. Hana Fukalová
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních kompetencí u bilingválně vzdělávaného chlapce s autismem
Development of communication skills for bilingual learners boy with autism
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje rozvoji komunikačních kompetencí u bilingválně vzdělávaného chlapce s autismem. Teoretická část práce popisuje autismus a s ním spojené problémy v komunikaci, sociální interakci a představivosti. Dále je v této části popsán vývoj řeči u dětí s autismem, následně nástin alternativní a augmentativní komunikace včetně využití piktogramů, což úzce souvisí s výzkumnou částí bakalářské …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the development of communication skills of a bilingually educated boy with autism. The theoretical part describes autism and related problems in communication, social interaction and imagination. Further, in this sekcion it is describes the speech development of children with autism, followed by an outline of alternative and augmentative communication, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zd9r4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Piktogramy jako součást alternativní a augmentativní komunikace
Veronika Kohoutová -
Možnosti alternativní a augmentativní komunikace na jednotkách intenzivní a resuscitační péče
Martina Hájková -
Rozvoj komunikace u dítěte s DMO s využitím piktogramů
Klára Vybíhalová -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová