Li Li Luu

Bakalářská práce

Značka zaměstnavatele společnosti PwC

Employer Brand of PwC Czech Republic s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značky zaměstnavatele. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit nástroje, které společnost PwC využívá k budování své značky zaměstnavatele. Prvním dílčím cílem je shrnout základní teoretická východiska zkoumané problematiky. Druhým dílčím cílem je zjistit, jak studenti vnímají společnost PwC jako zaměstnavatele. Teoretická část poskytuje komparaci …více
Abstract:
This Bachelor's thesis focuses on the issue of employer branding. The main objective of the thesis is to analyse and evaluate the tools that PwC uses to build its employer brand. The first sub-objective is to summarize the basic theoretical background of the issue. The second sub-objective is to find out how students perceive PwC as an employer. The theoretical part provides a comparison of theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Marcela Palíšková
  • Oponent: Otakar Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90286