Stationenlernen und Entwicklung von Lernstrategien – Bc. Bára Kučerová
Bc. Bára Kučerová
Bakalářská práce
Stationenlernen und Entwicklung von Lernstrategien
Learning Stations and development of learning strategies
Abstract:
The bachelor thesis deals with organizational teaching forms that promote autonomous learning and students can develop their own learning strategies. The thesis is focused on method called “learning centres”. Theoretical part defines autonomous learning, learning centres and learning strategies. The course of one lesson with learning centres describes Practical part of the thesis. The aim of the last …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá organizačními formami výuky, které podporují autonomní učení a díky kterým žáci mohou rozvíjet vlastní učební strategie. Konkrétně je práce zaměřena na metodu zvanou „vyučování na stanovištích“. V teoretické části se věnuji autonomnímu učení, vyučování na stanovištích a učebním strategiím. V praktické části popisuji průběh jedné hodiny vedené formou učení na stanovištích …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ml1l9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Ověření jazykové úrovně A1 na základě SERR na stanovištích
Monika Šedá -
Vyučování na stanovištích jako forma opakování lekcí učebnice německého jazyka
Zuzana Bořecká -
Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.
Romana VESELÁ -
Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.
Romana VESELÁ -
Výuka předmětu didaktika ruského jazyka na Latvijas Universitate.
Markéta Šťastná -
Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Michal Bláha -
Enhancing Learner Autonomy of Czech Learners in English Learning via Homework
Gloria Gupta -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová