Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání – Monika Bajerová
Monika Bajerová
Bachelor's thesis
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání
Role of the Teaching Assistant in Inclusive Education
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Jejím cílem je popsat úlohu asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni "běžných" základních škol. Bakalářská práce je tvořena ze dvou hlavních částí - teoretických východisek a praktické části. V rámci teoretických východisek vymezujeme na podkladě odborných zdrojů a školské legislativy koncept inkluze …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of a teacher's assistant in inclusive education. Its objective is to describe the role of the assistant teacher in inclusive education at the first level of "common" elementary schools. The thesis consists of two main sections - the theoretical background and the practical part. Within the theoretical background, we outline the concept of inclusion, the system …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Kadavá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bajerová, Monika. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education for Educators
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva