Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu – Bc. Daniela Nacházelová
Bc. Daniela Nacházelová
Diplomová práce
Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu
Using Shared Economy to Create Niche Business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty startupů, disrupce a sdílené ekonomie jako východisky pro vznik byznysové příležitosti v netradiční oblasti sportovního podnikání. K realizaci se využije platforma Airbnb Experiences. V praktické části se diplomová práce zabývá historií a marketingem Airbnb, eventy, osobním brandingem budoucí hostitelky a kvantitativním dotazníkem zaměřeným na cílovou …víceAbstract:
This Master Thesis in it's theoretical part describes startups, disruption, shared economy as a base to create a new business opportunity while using platform Airbnb Experiences. This Master Thesis in it's practical part describes history and marketing of Airbnb, event marketing and personal branding while applying findings from quantitative research of the target group. This Master Thesis in it's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nacházelová, Daniela. Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Alžběta Litvanová -
Komunikační strategie vybrané firmy v sektoru služeb
Kateřina Součková -
Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
Nikola Valuchová -
Personal branding
Barbora JANDLOVÁ