Marketingový plán Slováckých strojíren, a. s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU – Marie BERKOVÁ
Marie BERKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán Slováckých strojíren, a. s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU
Slovacke Strojirny a.s. Marketing Plan concerning Export of Scissor Platfortms to the Countries of EU
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je marketingový plán, který je nezbytnou součástí efektivního řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, evropského marketingového prostředí a B2B marketingu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zpracováno a zhodnoceno současné marketingové plánování …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is the marketing plan which is an essential part of effective management of any company. This work is divided into two parts. The first one deals with theoretical knowledge concerning marketing planning, european marketing environment and B2B marketing from available literary sources. The first part is followed by the analytic part, which processes and evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
20950
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERKOVÁ, Marie. \textit{Marketingový plán Slováckých strojíren, a. s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/u3w95s/.
Jak správně citovat práci
BERKOVÁ, Marie. Marketingový plán Slováckých strojíren, a. s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová