Marie BERKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán Slováckých strojíren, a. s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

Slovacke Strojirny a.s. Marketing Plan concerning Export of Scissor Platfortms to the Countries of EU
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je marketingový plán, který je nezbytnou součástí efektivního řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, evropského marketingového prostředí a B2B marketingu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zpracováno a zhodnoceno současné marketingové plánování …více
Abstract:
The content of this bachelor thesis is the marketing plan which is an essential part of effective management of any company. This work is divided into two parts. The first one deals with theoretical knowledge concerning marketing planning, european marketing environment and B2B marketing from available literary sources. The first part is followed by the analytic part, which processes and evaluates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 20950

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Lux

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERKOVÁ, Marie. Marketingový plán Slováckých strojíren, a. s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing