Valeriia Antonova
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Markting strategy of company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Pivovary Staropramen s.r.o. Hlavním cílem je návrh marketingové strategie podniku pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti a úspěšné hospodaření. Dílčím cílem je provedení analýzy současného stavu podniku. Bakalářská práce obsahuje dvě části -- teoretickou, která se týká marketingové strategie a také pojmy, které z tohoto tématu vysvětluje …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the company Pivovary Staropramen s.r.o. The main objective is to design the marketing strategy for increasing a competitiveness and successful management. Sub - objective is to analyze the current state of the business. The Bachelor's thesis contains two parts -- the theoretical, witch concerns the marketing strategy and also explains the concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva