Brand Building through Podcasts – Bc. Azaliya Amanzholova
Bc. Azaliya Amanzholova
Diplomová práce
Brand Building through Podcasts
Brand Building through Podcasts
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována tématu budování značky a tomu, jakou roli mohou v tomto procesu hrát podcasty. Hlavním cílem práce je vyhodnotit možnosti budování značky pomocí podcastu a identifikovat klíčová omezení v této oblasti. Diplomová práce je zpracována s využitím několika odborně-výzkumných metod. Na počátku jsou jako podklad shrnuty teoretické informace o značce a brandingu obecně, je …víceAbstract:
This thesis is devoted to the topic of brand building and what role podcasts can play in this process. The main goal of the work is to evaluate the possibilities of brand building using podcast and to identify the key limitations in this area. The diploma thesis is prepared using several professional research methods. At the beginning, theoretical information about the brand and branding in general …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n1k0a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Valeriia Kachanovska -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment
Petra Vondráčková -
Analýza marketingové komunikace video podcastu
Barbora Dokulilová -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Marketingová strategie pro podcast
Simona Lašáková -
Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů
Markéta Večeřová