Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro – Bc. Petr Kout
Bc. Petr Kout
Master's thesis
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Event Marketing - analysis od two events of Eventpro agency
Abstract:
Diplomová práce s názvem Event marketing – analýza dvou eventů se zabývá problematikou oboru event marketingu a jeho aplikací ve dvou zvolených případech. Teoreticko-metodologická část se skládá z obecného popisu marketingové komunikace a deskripce a postupu plánování eventu. Obsahuje podrobné definování pojmu event marketing, nabízí detailní náhled na marketingový a komunikační mix, public relations …moreAbstract:
Diploma thesis titled Event Marketing – analysis of two events deals with event marketing issue and its use in two selected cases. The theoretical and methodological part consists of general description of marketing communication and procedure of event planning. It defines detailed concept of Event Marketing, detailed view to marketing mix and communication mix, public relations and trends of event …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xfbe4/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2011
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event management
Kateřina Míková -
Event management
Dita Jandová -
Projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling
Martina ZETÍKOVÁ -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová