Digitální data mining v managementu a ekonomii – Ondřej Jurášek
Ondřej Jurášek
Bakalářská práce
Digitální data mining v managementu a ekonomii
Digital Data Mining in Management and Economics
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá digitálním data miningem a jeho využitím v managementu a ekonomii. Cílem této bakalářské práce bude na základě analýzy současného stavu využití data miningu ve vybrané společnosti vytvořit návrh doporučení jeho efektivnějšího využití. Vybraná společnost nese název Martenz. V teoretické části jsou zmíněny základní pojmy související s data miningem, metody, které data …víceAbstract:
This dissertation focuses on a digital data mining and its use in the management and economics. The aim of the dissertation is to create suggestions for more effective application of the data mining. This will be done by analysing the current state of the data mining use in the chosen company.The chosen company is called Martenz. The theoretical part covers the basic concepts related to data mining …víceKlíčová slova
data mining CRM management ekonomie marketing CRISP DM měřící kódy business intelligence
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jurášek, Ondřej. Digitální data mining v managementu a ekonomii. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Business Intelligence - využití data miningu ve firemních procesech
Tomáš Skalický -
Rozšíření Self-Service Business Intelligence nástroje o nová data
Martina Plačková -
Návrh na zavedení Business Intelligence v podniku
Juraj Krampl -
Rozšíření zavedeného business intelligence řešení v podniku o data ze softwaru technické podpory
Petra Nedvědová -
Business Intelligence of the Large e-infrastructure CERIT-SC
Júlia Jamnická -
Identifikace ekonomicky výhodných segmentů v CRM databázi
Hana Purkertová -
CRM s využitím metod Data Miningu
Jakub Kroulík