Obrazový slovník jako didaktická pomůcka vedoucí k rozvoji dětské slovní zásoby – Bc. Jana Adámková
Bc. Jana Adámková
Bakalářská práce
Obrazový slovník jako didaktická pomůcka vedoucí k rozvoji dětské slovní zásoby
Picture dictionary as a teaching aid leading to childhood vocabulary development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hledáním možností využití fotografie při rozvoji komunikačních schopností dětí raného a předškolního věku. Obsahem první kapitoly teoretické části práce je charakteristika a funkce komunikace a rozbor její verbální i neverbální složky. Druhá kapitola se věnuje problematice ontogenetického vývoje řeči, jednotlivým jazykovým rovinám a podmínkám nutným pro správný vývoj řeči …víceAbstract:
My thesis deals with the possibilities of using photos in development of communicative skills in early childhood and early school age. The first chapter of the theoretical part describes parameters and functions of communication and it analyses its verbal and non-verbal components. The second chapter is dedicated to ontogenetic speech development, individual plain of speech and conditions needed for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j5dcm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti u žáků 2. stupně
Alice Hudečková -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti dítěte s poruchou autistického spektra
Klára Baranová -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí s vývojovou dysfázií na konci předškolního věku prostřednictvím pohádky
Michaela Hrubá -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností u dětí předškolního věku
Markéta Bártová -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti u dětí s poruchami autistického spektra
Tereza Kostelníková -
Informovanost pedagogů 1. stupně základních škol o možnostech rozvoje komunikační schopnosti
Monika Kajsíková -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí od dvou let v kolektivní péči
Markéta Holíková