Karolína Mikulová

Bakalářská práce

Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů

Anotace:
Cílem práce bylo zhodnotit povědomí o fair trade v České republice v kontextu společenských a environmentálních dopadů a navržení doporučení s ohledem na problematiku marketingové komunikace u maloobchodů Lidl, Albert a Penny. Byly použity metody mystery shopping, dotazníkové šetření a obsahová analýza. Pomocí mystery shoppingu bylo zjištěno, že v maloobchodním řetězci Lidl mají zaměstnanci největší …více
Abstract:
The aim of the thesis was to evaluate the awareness of fair trade in the Czech Republic in the context of social and environmental impacts and to propose recommendations with regard to the issue of marketing communication in the retail stores Lidl, Albert and Penny. The methods used were mystery shopping, questionnaire and content analysis. Using mystery shopping, it was found that in the Lidl retail …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 7. 2024
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vendula Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích