Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů – Karolína Mikulová
Karolína Mikulová
Bakalářská práce
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Anotace:
Cílem práce bylo zhodnotit povědomí o fair trade v České republice v kontextu společenských a environmentálních dopadů a navržení doporučení s ohledem na problematiku marketingové komunikace u maloobchodů Lidl, Albert a Penny. Byly použity metody mystery shopping, dotazníkové šetření a obsahová analýza. Pomocí mystery shoppingu bylo zjištěno, že v maloobchodním řetězci Lidl mají zaměstnanci největší …víceAbstract:
The aim of the thesis was to evaluate the awareness of fair trade in the Czech Republic in the context of social and environmental impacts and to propose recommendations with regard to the issue of marketing communication in the retail stores Lidl, Albert and Penny. The methods used were mystery shopping, questionnaire and content analysis. Using mystery shopping, it was found that in the Lidl retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/a3swa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2024
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vendula Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping – projekt pro konkrétní organizaci
Pavel Michálek -
Povědomí o fair trade ve Fairtradovém městě
Kateřina JARKOVSKÁ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Fair trade káva: Průzkum povědomí a obliby konceptu fair trade kávy mezi studenty VŠ
Markéta SEDLÁČKOVÁ -
Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
Matěj BARTOŠ -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
David RAČMAN -
Povědomí o značce Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Klára JUNGWIRTHOVÁ -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát