Bc. Jan KOČÍ

Bachelor's thesis

Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989

evolution of promotionals strategies in elections campaigns in Czech republic after 1989
Abstract:
Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích …more
Abstract:
In its theoretical part, thesis presents main attributes of political marketing and its promotional strategies. Furthermore, thesis introduces evolution of promotional strategies in election campaigns worldwide, from the beginning of the 20th century. In its practical part, thesis is focusing on evolution of election campaigns in Czech Republic after 1989. Thesis presents the transformations and main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2007
Accessible from:: 9. 5. 2007
Identifier: 4860

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOČÍ, Jan. Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.