Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989 – Bc. Jan KOČÍ
Bc. Jan KOČÍ
Bakalářská práce
Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989
evolution of promotionals strategies in elections campaigns in Czech republic after 1989
Anotace:
Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích …víceAbstract:
In its theoretical part, thesis presents main attributes of political marketing and its promotional strategies. Furthermore, thesis introduces evolution of promotional strategies in election campaigns worldwide, from the beginning of the 20th century. In its practical part, thesis is focusing on evolution of election campaigns in Czech Republic after 1989. Thesis presents the transformations and main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Zveřejnit od: 9. 5. 2007
Identifikátor:
4860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOČÍ, Jan. Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně
Alice Otáhalová -
Úsvit Tomia Okamury: strana politického podnikatele?
Adam Folvarčný -
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Michaela Kupcová -
Volby do zastupitelstev územních samosprávných celků (se zaměřením na volby do zastupitelstev obcí)
Žaneta Vaverková -
Krajské volby v Česku jako volby druhého řádu
Michaela ŘASOVÁ -
Krajské volby v ČR optikou konceptu druhořadých voleb a personalizace volby
Radovan Brtník -
Volby do zastupitelstev obcí v ČR: Analýza výsledků voleb 2018 v krajském městě Karlovy Vary
Petr Elizeus -
Volby do Evropského parlamentu 2014: Představuje teorie voleb druhého řádu stále nejlepší vysvětlení výsledků evropských voleb?
Iveta Karousová