Bc. Hana Korandová, DiS.
Bachelor's thesis
Vstup firmy na zahraniční trh
Entering of the company into foreign market
Abstract:
Práce je zaměřená na optimalizaci vstupu společnosti na indický trh. Popisuje postup úspěšného a bezproblémového vstupu na trh, průzkum trhu a konkurenci v oboru. Posuzuje možnosti vstupu. Hodnotí státní formy podpory MSP při vstupu na trhy třetích zemí. Navrhuje formu vstupu společnosti Watersavers, s.r.o. na indický trhAbstract:
The bachelor thesis is focused at the optimalization of a company‘s entry to the Indian market. The thesis ways of market entry are described and evaluated. Assesses forms of government support for SME in entering the markets of third countries. Proposes a form of WATERSAVERS, s.r.o.entry to the Indian market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/sq86v/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Martin Božek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup na trh práce jako téma výuky na SŠ
Vendula PROKOPOVÁ -
Kariérové poradenství pro střední školy a vstup absolventů na trh práce na okrese Znojmo
Veronika Hricáková -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf