Kateřina Martínková

Master's thesis

The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market

The Perception of the Puma Brand in the Czech Market
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat marketingovou strategii mezinárodní společnosti PUMA aplikovanou na území České republiky. Konkrétně se jedná o zákaznický průzkum, jehož cílem je odhalit vnímání značky PUMA na českém trhu u cílové skupiny ve věku mezi 16 a 26 lety. Jeden z nezbytných předpokladů této práce je vysvětlení teoretických pojmů z oblasti marketingu, představení marketingového …more
Abstract:
The ambition of this master thesis is to provide a deeper insight into a marketing strategy of the multinational company PUMA applied in the Czech Republic. Specifically, the thesis includes a survey of customers designed to examine the perception of the PUMA brand in the Czech market within the target group of people from 16 to 26 years old. One of the essential requirements of this thesis is to provide …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2017
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Martina Brychcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69778

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities