The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market – Kateřina Martínková
Kateřina Martínková
Master's thesis
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
The Perception of the Puma Brand in the Czech Market
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat marketingovou strategii mezinárodní společnosti PUMA aplikovanou na území České republiky. Konkrétně se jedná o zákaznický průzkum, jehož cílem je odhalit vnímání značky PUMA na českém trhu u cílové skupiny ve věku mezi 16 a 26 lety. Jeden z nezbytných předpokladů této práce je vysvětlení teoretických pojmů z oblasti marketingu, představení marketingového …moreAbstract:
The ambition of this master thesis is to provide a deeper insight into a marketing strategy of the multinational company PUMA applied in the Czech Republic. Specifically, the thesis includes a survey of customers designed to examine the perception of the PUMA brand in the Czech market within the target group of people from 16 to 26 years old. One of the essential requirements of this thesis is to provide …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69778
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2017
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Martina Brychcová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová