Postoj žen generací X a Y k vybrané značce – Bc. Daniela Drábková
Bc. Daniela Drábková
Diplomová práce
Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
The Attitude of Women of Generations X and Y to a Particular Brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zjištěním postojů ke konkrétní značce a je zaměřena na postoje žen patřících do generace X a Y. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů jako je význam brandingu v současnosti, spotřebitelské chování či charakteristiky generace X a Y. V kapitole soustředící se na branding je zahrnuto i vysvětlení postojů. Závěr teoretické části …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the determination of attitudes towards a specific brand with the focus on attitudes of women belonging to generations X and Y. The thesis consists of three main parts. The theoretical part is focused on explaining concepts such as the importance of branding today, consumer behavior, or characteristics of generations X and Y. The chapter focusing on branding also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drábková, Daniela. Postoj žen generací X a Y k vybrané značce. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřebitelské chování generace Y v gastroturismu ČR
Pavla Nekolná -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Ester Holatová