Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass – Markéta Jeriová
Markéta Jeriová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Marketing communication of the Gopass loyalty program
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass“ je navrhnout zlepšení marketingové komunikace věrnostního programu pro rok 2021. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a jejími nástroji. Tyto nástroje jsou v teoretické části obohaceny o nové trendy marketingové komunikace. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci věrnostního programu Gopass za rok …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing communication of the loyalty program Gopass" is to suggest improvement of marketing communication of the loyalty program for 2021. The theoretical part deals with marketing communication and its tools. In the theoretical part, these tools are enriched with new trends in marketing communication. The practical part analyzes the marketing communication of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Štěpán Novotný, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková