Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass – Markéta Jeriová
Markéta Jeriová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Marketing communication of the Gopass loyalty program
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass“ je navrhnout zlepšení marketingové komunikace věrnostního programu pro rok 2021. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a jejími nástroji. Tyto nástroje jsou v teoretické části obohaceny o nové trendy marketingové komunikace. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci věrnostního programu Gopass za rok …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing communication of the loyalty program Gopass" is to suggest improvement of marketing communication of the loyalty program for 2021. The theoretical part deals with marketing communication and its tools. In the theoretical part, these tools are enriched with new trends in marketing communication. The practical part analyzes the marketing communication of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Štěpán Novotný, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková